Ner bäddad i soffan och kollar på film

Idag väckte mamma mig halv 7! vi skulle till nån doktor med mitt knä. när vi var klara skussa hon hem mig och åkte till jobbet. jag är fortfarande sjuk och har inget att göra. eller jo om tio minuter börjar vänner. fast idag har jag faktiskt sovit också :) och tittat på en film som typ hette the bestman. huvudpersonel Olly är så himla söt! okej jag vet, det ser ut som värsta gammeldagsa filmen, men den var faktiskt bra :) Ett tips till den som vill titta på en sorglig, rolig och romantisk film!



Haha igår satt jag och tracka sandras och annas mobilen med sms när dom var på hemkunskapen. och när dom slutade lektionen, smsa anna:
Eftersom du smsa mig så mycket och läraren märkte det så fick jag kvarsittning och stå och diska allas kastruller!
Haha jag smsa: oj förlåt :S jag visste inte...
Anna fortsatte och skrev vad som hände och sen typ 1 timme senare när jag hade jätte dåligt sammvete, smsar hon: Gick du på det?
Jag: Vadå?
Hon: Asså jag skämtade.

Haha, anna jag är så jävla arg på dig, och sandra och ina också som var med på det också! haha:)


Nu ska jag gå och kolla på vänner och kanske sova lite till ;)

Puss

Kommentarer

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0