Nybakta scones

Haha, jag känner mig jätte duktig! jag har gjort hemkunskapsläxan och den var att baka scones. men när jag var klar med degen hade vi typ inget bakplåtspapper, så jag gick först till Q8 men där var det typ slut så då fick jag gå till centum. efter en halv timme var jag hemma igen och gjorde klart dom.
Det har varit en vanlig tråkig skoldag, med nån origenterings sak. Imorgon ska vi till drottningholm på morgonen och ha nån ekologi dag. det enda som är bra med det är att vi får en halv timme sovmorgon. Men nu ska vi inte bara tänka på det tråkiga! Jag och mamma har bestämt att jag ska praoa i spanien hos min farmor och baka bullar på nån cafe sak :) men det är inte förns vid påsk, men tänk 3 veckor i spanien :) Det här låter stört, men jag längtar till nästa sommarlov! haha :)

Ha det underbart! Puss


Kommentarer

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0