Startar igen

Nu var det typ 2 månader sen jag "pausade" bloggen. efter en väldigt lång paus så har jag blivit sugen på att börja skriva igen och jag hoppas att jag kommer hålla kvar den känslan :)
Det har hänt ganska mycket sen jag skrev senast och jag kommer inte hinna att berätta allt nu, men då vet ni att ni har mycket att läsa ;)
Jag kan börja att berätta att nästan alla thailands bilderna har försvunnit, så jag kan inte lägga ut så mycket bilder från thailand, men det finns lite.
I helgen kommer jag bo i sandudden hos min kära farmor, men jag kommer säkert att blogga lite där ifrån också ;)
Imorgon ska jag sova hos ina och ha det stört kul! Nu måste jag gå och packa tills imorgon :)


Världens underbaraste bild på ina och mig :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: sandra

ni är för söta mina små älsklingar<3<3

2009-09-03 @ 20:55:38
URL: http://sandralixom.blogg.se/
Postat av: anna

:)<3

2009-09-06 @ 11:32:21
URL: http://annabara.devote.se

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0