Rekord!

Hallå allihopa! Nu har det blivit besöks rekord, igår var det 99 st! Jag är väldigt stolt :) okej, för vissa kanske det är lite, men för min del är det super bra!
Idag har vi haft tappendag, alltså att man slutar vid 12 och har halva dagen ledigt. men det var bättre förr då man hade hela dagen, men man får vara glad för det lilla. Jag åkte hem till anna och där snackade vi och åt oss mätta på mellis. Vid 3 tiden åkte jag tillbaka till skolan och hade utvecklingssamtal. Det gick bra! När det var klart åkte jag hem och började med fysiken. jag är inte riktigt klar än, men jag kände att jag behövde ta en liten paus innan jag fortsatte.
Jag fick höra idag att vi ska göra pannkakor på hemkunskapen imorgon. Vilken tur att jag har övat i fredags då :) Mamma smsa att jag ska till tandläkaren imorgon och ska vara där 07.55!? Varför så tidigt! Usch, det betyder att jag behöver gå upp 6... men men, jag kanske missar lite av so:n om jag har tur :)

Nu måste jag fortsätta med fysiken.

Puss


Kommentarer
Postat av: anna

tack så mycket! :)

2009-09-16 @ 17:07:59
URL: http://aannab.blogg.se/

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0