Vinter jackan på!

Idag snöade det när jag gick till skolan igen! Asså jag fattar inte, när det är "riktig" vinter, då kan det inte snöa, men när det ska vara mysig höst, då snöar det! Fy fan! Idag blev det iallafall på med vinter jackan. Det blev den gamla, det känns ju lite fel att sätta på sig en dunjacka. Men jag såg vissa som hade dunjackor, men den sparar jag tills det blir lite kallare. Om det blir det. Vem vet, det kanske blir varmt imorgon? Nu längre kan man inte gissa vad det ska bli för väder! Okej, det känns som att jag bara sitter och skriver om ingenting nu. Haha! Hoppas att jag inte skrev alltför konstigt!



Puss!


Kommentarer

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0