Vad är meningen med det?

Det typ ringer på dörren hela tiden med massa barn som säger bus eller godis! Haha, jag kommer ihåg när man själv gick det och tiggde godis. Egentligen är det en helt sjuk sak. Det var ett år då vi inte var hemma över halloween. När vi kom hem var hela framsidan av huset full av ruttna ägg. Liksom, vad är meningen med det?
Visst, det kanske är kul att gå runt när man är liten och skoja till något bus. Men ibland kan det gå överstyr. Som precis då det kom massa barn och sa bus eller godis. Jag sträckte fram skålen och då började dom ta nävar av godis. Jag var nära på att dra bort skålen, men tillslut slutade dom när det fanns typ 7 godisar kvar. Haha! När man själv gick tog man en eller två godisar. Nu har det blivit som en vana för barnen att ta flera nävar. Jag fattar inte bara vad som är grejen? Men det är ju kul att titta på alla söta utklädda barn :)



Puss


Kommentarer

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0