Stolt!

Nu känner jag mig jättestolt! Jag har nästan skrivit klart min text om kasuarer på engelskan. Ni undrar säker vad det är, för innan jag började skriva om det så visste jag typ pytte lite, men det var bara för att jag sett en sån när jag var i australien :) Men det är iaf ett djur som finns i australien.

Jag har världens ondaste tå!! Jag gjorde illa den på handbollen i måndags och det har inte slutat göra ont. Så fort jag ställer mig upp och tar första steget, så gör det så jävla ont! Men jag tror inte att det är brutet, för då skulle det nog vara svullet också :)

Imorgon har jag sovmorgon! Jippi! Ann-sofie ska vara borta på morgonen, så då får vi håltimme :) Så imorgon behöver jag inte gå upp 7! Haha!

Puss!

Kommentarer

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0