Sorry!

Förlåt för inget bloggande igår! Jag hade verkligen inte tid.
Igår kväll sov anna och jag som sagt i sandudden och hade samtidigt en spakväll. Det var jätte mysigt och jag lovar att ni kommer få se bilder senare :)
Imorse vaknade vi vid 10 och städade lite och sen kom annas mamma och hämtade henne, för dom skulle typ bort nånstans. Så jag stannade en extra timme och sen tog bussen hem.
När jag kommer hem skulle vi tydligen åka igen. Men då till centrum så nu har jag kommit hem igen och har typ inget att göra :p Eller jo, jag ska äta lunch nu :)



Jag och Anna förra året



Mina sötnosar :)<3



och en bild på anna från samma kväll

Puss

Kommentarer
Postat av: sandra

du är död för den där bilden! men jag älskar dig i alla fall<3

2009-10-30 @ 14:50:28
URL: http://sandralixom.blogg.se/

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0