Pinsamt!

Nu sitter jag hemma hos anna med hennes dator. Vi har kollat lite på youtube och hittade omröstningen på idol från igår kväll. Ingen av oss såg den så vi kollade och såg när cammila trodde att hon gått vidare. Usch vad pinsamt och tro att man gått vidare fast man inte har gjort det! Okej, jag förstår camilla att hon hörde fel, när man är nervös och båda namnen börjar och slutar på samma bokstav. Men ändå, PINSAMT!!

Haha, på måndag har vi studiedag! Wohoo! Då jag kanske gå på nån härlig bio med kompisarna. Troligtvis The ugly truth. Den verkar vara riktigt rolig!
Nej, nu ska jag vara lite social med anna och hjälpa henna att göra lite mellis.

Puss!

Kommentarer

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0