My old friends

Snart kommer pappa hem med min kusins kanin. Dom ska till Hong Kong (avundsjuk) så vi ska passa honom. Han heter hoppe om ni undrar :)

Nu är jag hemma och sitter och försöker skriva min engelska, men jag fastnade på msn. Ett tips: logga inte in på msn om du ska plugga. Då blir det andra planer, haha!
Men jag ångrar inte att jag loggade in, för jag snackade mad anton, som jag inte snackat med på typ 3 veckor! Jag fattar inte, jag har tappat kontakten med jättemånga kompisar helt plötsligt?! Vad gör jag för fel? Jag har ett förslag men det är inget som jag kan berätta eller kan ändra på... men jag gör så gott jag kan.

Ha det bra! puss

Kommentarer

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0