Hemma igen

Nu har vi kommit hem. Anna åt här efter simningen, men har precis åkt hem nu. Ikväll ska jag typ bara ta det lugt och ha höstlov :)
Mamma kom precis hem med dom nya skora. Dom var jätte fina! Imorgon ska jag inviga dom! Jag älskar skor. Jag är typ helt besatt av att kolla runt på olika sidor och leta efter snygga! Jag köpte ett lager skor i sommras, men jag har redan tröttnat på typ alla :)

På fredag ska typ jag och mamma till barkaby (eftersom det inte blev av i helgen) och köpa ett par höst skor till mig. Jag längtar!

Föresten. Nu blir säkert många avundsjuka, men sandra hade hittat biljetter till förhandsvisningen av New Moon på midnattsvisningen. Men jag ska typ inte gå :/



Puss

Kommentarer

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0