Godmorgon!

Imorse skrev jag ett inlägg men jag glömde tydligen publicera det. haha, typiskt mig! Men här är det iallafall:

Godmorgon! Snart ska jag gå till skolan. Vi har typ kemi på morgonen, usch! Jag kommer allvarligt somna, jag lovar!
Inatt har jag knappt kunnat sova, så nu är jag jättetrött. Men det brukar jag vara varje morgon, så det går nog över snart. Sen jag började 8:an har jag typ alltid försövit mig på morgonen, jag vet inte varför, men idag var första gången på länge då jag inte försov mig. Jag vaknade typ 2 minuter innan klockan ringde (?) Haha, helt stört!
Idag har vi spanska prov (längtar INTE!) så jag har typ sista minuten pluggat nu på morgonen. 



Nu måste jag springa iväg till skolan! Man ser inte så mycket av mina kläder, men som ni ser är jackan på.

Puss


Kommentarer

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0