Kväll med anna

Nu är jag hemma hos anna. Ikväll ska hon sova hoss mig, men innan ska vi gå på nån himla teater som skolan har fixat. Om man går på den så får man ledigt en hel dag i november, så vi ska gå på den :)
När vi skulle åka hit åkte vi med en 311 så att vi fick gå ner till sommarstan, men bussen stannade inte på hållplatsen. Så vi gick av vid Nyckelby istället och fick ta en buss som gick tillbaka. En lite onödigt lång resa. Jag tycker att det är riktigt dåligt att inte stanna. Men då fick jag snacka lite med dennis (som jag typ inte snackat med på jättelänge) och har tydligen flyttat till munsö?! Jag trodde att han bodde i stenhamra, haha!



Förlåt för min störda min, men jag såg så himla störd ut på alla andra bilder, haha!

Puss!

Kommentarer

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0