Höstlov!

Äntligen är det ledigt! Jag har typ väntat på en vecka ledigt hur länge som helst! På lovet jag ska typ bara vara hemma och vara med kompisarna. Super kul!

Just nu sitter jag och kollar på gina tricot och letar efter en snygg långärmad tröja som passar bra i höst/vinter. Några tips?

Ikväll ska jag bara vara hemma och kolla på idol och ha det mysigt :) Morgondagens planer vet jag inte så mycket om, så det får ni veta lite senare :)

Här kommer lite bilder från boxen i 7:an! Jag lovar bilderna är inte seriösa :)




Förlåt cassi men jag kunde inte låta bli, haha!


Om man säger så här, dom är inte så normala!

Puss!



Kommentarer

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0