091018

Igår kväll kollade vi på bröllops fotografen. Den var faktiskt väldigt bra! Sverige blir bara bättre och bättre på att göra bra filmer!
Idag har anna varit här. Vi har typ bara jobbat med so projektet, så det finns väll inte så mycket mer att berätta om det. Det låter som att jag har värsta tråkiga livet, men nej det har jag inte. Vi har bara otroligt mycket läxor den här veckan.
Imorgon är det handbolls tunering. Jag vet inte om jag ska se fram emot den eller inte. Vi har spelat ganska mycket handboll på idrotten och det har varit ganska kul, men vi får väll se vad som händer :)

Jag vet att ni vill ha en bild här, men jag har noll fantasi, så det blir ingen bild till det här inlägget :/

Puss!


Kommentarer

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0