091010

Teatern igår var helt okej. Jag ångrar inte att jag gick på den för att få ledigt en hel skoldag! Verkligen inte!
Efter teatern gick vi till macken för att hyra film, men vi hittade ingen, så vi bestämde oss för att gå till centrum. På vägen dit träffade vi ett gäng killar som var väldigt packade och klockan var bara 21!! Haha! Men dom frågade om vi ville förja med till brommaplan, och smarta som vi är, sa vi nej. Men ena killen gav sig inte och typ började snacka om cheesburger?! Haha, han var helt störd, men tillslut gav han upp och gick tillbaka till sina kompisar. I centrum träffade vi Cassandra och Deysi. Dom skulle typ bara vara där och göra nått. Så anna och jag gick hem och satte oss och kollade på tv, med lite chips och bara hade det mysigt :)

Idag vaknade vi vid 11 tror jag och åt lite frukost och sen började med so arbetet. Just nu vill jag bara komma bort från skolan och bara ha det skönt. Men, det får vänta till höstlovet då jag kanske ska till mallorca med min syrra. Längtar! Vad ska ni göra på höstlovet?





Ha det bra! Puss


Kommentarer

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0