091016

Åh! Äntligen är det fredag! Jag har gått runt och längtat till helgen hela veckan, till och med på första lektionen i måndags!! Jag får passa på att njuta nu, för sen nästa vecka har vi en sån jävla jobbig vecka, förlåt att jag klagar, men det är sant! Så nu har jag sagt det, nu behöver ni inte bli medvetna om det mer :)
Idag var det ganska lugnt i skolan. Engelska provet gick bra och vi hade typ inga jobbiga lektioner. Sista lektionen var idrott och spelade handboll. Det var kul! På måndag ska vi typ ha nån handbolls tunering, så det är ju bra att kunna reglerna, haha! Jo föresten alla 6:or som går i tappen, jag ska vara dommare på eran innebandytunering! Haha! Jag sandra, bella och anna ska vara det, så vi slipper hela torsdagen, yeah! jag är skit glad!

På ransten idag gick jag och några till till ica och köpte läkerol. Jag har typ allvarligt knarkat dom idag. Haha, med knarkat menar jag typ... okej, jag kommer inte på en förklaring. Det kan misstolkas, men jag menar inte knarka :)



Här är Sandras, Annas och mina älsklingar!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Okej, tack! ^.^

2009-10-16 @ 21:40:14
URL: http://dellifin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom har ju inte tagit ut några än som ska vara med, det är ju många som vill!

2009-10-17 @ 19:51:34

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0