091014

Hallå allihoppa! Eller ja, dom som läser. Ni är inte så duktiga på det längre, det har gått ner till 40?! Okej, jag bryr mig inte om jag har 1 eller 100, det är roligt att skriva, men det är ju kul om det är fler som läser :)
Idag har dagen varit helt okej. Vi har typ inte haft några ansträngande lektioner alls, typ bara eva-pass (elevensval eller nått :p), varit i datasalen och haft hemkunskap. Så det har varit en skön dag :) På hemkunskapen gjorde vi bröd. Det var ganska gott, men lärartanten klagade typ på våran grupp typ hela tiden och sa att hon skulle sänka våra betyg, men dom höjer man igen genom att fjäska såklart! Haha! Hon är liksom den läraren som man ska fjäska för om man vill ha MVG. So... here I come!


Här är en härlig bild från Australien!

Nu ska jag låsa in mig på rummet och plugga till ögonen svider! Önska mig lycka till!

Puss

Kommentarer

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0