091013

Nu sitter jag och gör läxorna som vanligt den här veckan. Lärarna vill bara plåga oss! Men nu ska jag slute klaga. Snart är det ju lov igen. Tänk att det skart har gått ett helt sommarlov sen skolan började. Iblan känns det som att tiden har gått fort och ibland känns det som att det har gått ett år. I skolan idag känndes skolan så himla meningslös?! Okej, visst det är saker man har nytta av i livet, men jag behöver inte veta olika kemiska beteckningar för att kunna leva! Oj, nu blev det lite mer negativa vibbar, men jag känner mig väldigt nere idag. Så ni får stå ut :)


Det här känns som evigheter sen! Åh jag vill tillbaka till Thailand!!!

Puss


Kommentarer
Postat av: sandra

var vi oxå meningslösa?:(

2009-10-13 @ 21:19:29
URL: http://sandralixom.blogg.se/

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0