...

Tjenare! Nu har jag kommit hem från skolan. Sista lektionen var hemkunskap och vi skulle göra fisk soppa. Den blev väll inte sådär jättegod, så jag sitter och äter mellis :)
På eftermiddag fick jag otroligt ont i knät. Jag vet inte varför, men nu kan jag knapt röra mig. Själv är jag också, så det finns ingen som kan hjälpa mig, suck!
Jag funderar på att göra en ny header. den jag har nu är ju inte så jätte komplicerad och den är rätt tråkig okså. Så kanske, men jag säger bara kanske :)



Här är tjöjan som jag köpte från bikbok i lördags. Den ser jätte orang ut, men den är mer åt det rosa röda hållet i verkligheten.

Puss

 


Kommentarer
Postat av: flina

hahha jag fick typ hjärtattack av den xd !

2009-10-07 @ 19:15:08
URL: http://flinan.blogg.se/
Postat av: Marina

Sv: Ja han är det då inge fel på....

2009-10-07 @ 21:14:12
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0