Trött på mig själv!

Haha, jag vet inte vad det är med mig. Jag loggar in på blogg.se och kollar på mina nya kommentarer och lite statistik. Men sen när det är klart loggar jag ut från bloggen (?). Jag har gjort så flera gånger och det är jätte störande!
Ibland skriver jag också ett inlägg men inte publicerar det (?). Det är också lite halft smart. Och det som är mest störande är att det ibland inte sparas då!!
Okej, jag vet att det är helt ointressant att läsa, men jag behövde bara skriva av mig mina känslor om mig själv :)

Men jag är så otroligt stolt för jag fick ett starkt VG på hemkunskaps provet idag! Och VG var det största man kunde få! Jippi! Jag trodde seriöst att jag hade fått G så jag blev jätte nöjd!

Nu måste jag öva på so redovisningen som är imorgon. Så himla nervös!!

Puss!

Kommentarer

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0