Movie time!

Nu är jag hemma efter en lång dag i skolan. Igår blev det ingen blogg, förlåt. Vi har ett jävla kemi prov som är imorgon och jag som typ hatar kemi och biologi så blir det bara svårare!

På fredag är det movie time!! Yeaaaa! Det blir tjejorna och jag som ska kolla på nån sorglig film. Jag lovar jag kommer börja gråta. Jag är en sån person som börjar gråta för minsta lilla sak som är på film. Haha! Men jag tror att jag är så. Eller nej, det där lät kanske lite konstigt, men det är lite mysigt :p

Haha, inte för att ni fattar nått av det jag skrev precis, men men. Nu ska jag iallafall gå ner och äta lite mellis och sen kanske kolla lite på Grey's Anotomy. Jag älskar det!





Anna på Bangkoks flygplats



Haha, i hissen



Det här var lite bilder från Thailand med Anna i sommras!

Ha en bra onsdag!! Puss

Kommentarer
Postat av: sandra

tack snyggo:D

2009-11-18 @ 20:47:14
URL: http://sandralixom.blogg.se/

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0