Min fredag!

Nu har jag fått i mig lite mat och innan dess var anna och jag och tränade. Det var skönt att få träna lite!
Imorgon var det först meningen att jag och tjejorna skulle åka in och kolla på bio, men sen hade inas pappa nån bowling grej, så då tänkte vi att vi skulle göra det istället. Men sen var det full bokat, så då blev inte det av. Så min fredag imorgon blir nog ganska lugn. Vi sa att vi iallafall kunde sätta oss på ett fik och ha lite mysigt. Och om vi är i stan kanske shoppa lite christmas presents :)

Jag har tyvärr inte fotat något idag, så ni får inga bilder. Men jag tycker att jag iallafall har varit ganska duktig på den delen. Så det blir inga idag!

Puss


Kommentarer

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0