Dagen innan fradagen!

Nu har jag kommit hem från träningen. Jag är typ helt jättetrött i armarna så jag orkar inte skriva så mycket. Jag vill typ bara gå och lägga mig, men jag ska göra lite engelska innan :)

Idag hade vi so redovisning. Det gick ganska bra, men jag blev så jävla nervös! Åh vad jag blev sur på mig själv!! Både mamma och pappa hatar att redovisa, så det är inte så konstigt att jag också gör det :p
Men jag får lägga det bakom mig och inte tänka på det mer.



Sandra med Bellas latte med nått konstigt namn :p



Jag vet inte om du också ville lägga ut den sandra eftersom det var du som tog den, men jag tyckte att den såg lite haft konstig ut.
Vi sitter och väntar utanför systembolaget på Bella som träffar sin mamma där :)



Hehe, vi står och väntar på latten. Bella kom med på bilden, men Sandra och mig ser man i spegeln eller vad det är för nått :p

Imorgon är det fredag! Puss

Kommentarer

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0