091107

Nu har jag gjort i ording mig för dagen. Snart ska jag gå och möta anna vid bussen. Vi ska fixa en sak som måste vara klar i helgen, så vi är lite stressade :p Men det går säkert bra!

Imorse uppvaktade jag min kära pappa på fars dag. Jag älskar när man ska uppvakta någon på sängen. När jag själv fyller år blir det inte samma sak. För jag lyckas alltid vakna innan dom knackar på dörren. Haha, så jag har aldrig sovit och sen vaknat av det. Så det är lite synd :) Men nästa år så ska jag försöka sova lite längre just den dagen. Annars är jag jätte morgon trött :)

Idag ska jag försöka ta lite bilder för jag känner att ni bara har fått gamla bilder ganska länge nu.










Här är bilder från sommarlovet. Dom första tre är på vår kära old school. och den sista är samma dag, men på väg hem från grönan

Puss

Kommentarer
Postat av: Jasmine

So did I

2009-11-08 @ 12:55:06
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: Jacqueline /en av de som driver moiettu

Vad händer nästa vecka? :)

2009-11-08 @ 13:29:20
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0