12 maj

Nu har jag inte bloggat på tre dagar. Men det har inte hänt så jätte mycket. I helgen var jag med anna och spelade in no filmen klart. Den blev ganska bra, men jag har typ sett den 50 ggr så jag har tröttnat på den  nu:p I söndags när anna var hos mig, gick vi och köpte glass på Q8 som belöning för filmen. Vi båda kände för att inviga den nya Ben & Jerry glassen. Den kostar 25 kr, men dom pengarna var verkligen värt det! Den var jättegod! Det är ett super bra tips för den som verkligen vill att glassen ska vara god :) Men vädret var inte så perfekt :( Först började det regna och sen när vi nästan var hemma började det hagla?! Asså det är liksom maj, det ska inte regna och specielt inte hagla! Usch! Men vi fick iallafall en stor skrattatack när vi kom hem :p 
Idag har det varit en vanlig skoldag. Jag slutade typ halv 4, så jag har inte hunnit med så jätte mycket än. Jag har kollat lite på gilmore girls och druckit annanas och mango smothie, mm... Nu ska jag nog öva lite till matte provet som är på fredag, eftersom jag inte kan öva imorrn för då fyller ju jag år!! :D

 Den underbara glassen :)

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Emilie

Vad kul att ni spelade in en no video, vad handlade den om? Det är svårt det där, vi ska själva spela in en musikvideo snart (gulp, jag spelar inget instrument :P)



Lycka till med matteprovet också, vilken kurs är det du läser? :)



/Emilie

2009-05-12 @ 18:25:20
URL: http://plajnis.blogg.se/

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0