Klantiga jag

Nu har jag fyllt år. Jag fick en skinnjacka, två filmer, lite kläder, pengar och min mobil som jag har betalat förut och lite andra saker :) I lördags var jag och anna i stan och letade klänningar. Jag gjorde två helt korkade grejer. Det första var när vi var på tacobar när vi ätit klart och ska gå ut, ser jag en jätte söt kille. Jag vänder mig om och ska kolla medan jag går. Men jag märkte inte att jag gick rakt in i ett bord och nästan rullar över hon som sitter på stolen. Men som tur var verkar jag bara ha slagit till henne i ryggen när jag vände mig om:p Haha, fatta vad pinsamt! Det andra var när vi hade varit vid kungsträdgården och skulle mot gallerian så går vi över ett övergångsställe med massa människor. När jag kommit till andra sidan snubblar jag på kanten som det är meningen att man ska kliva över. Som tur var hinner anna fånga mig innan jag slog huvudet i trotoarkanten :p Det var inte lika pinsamt som det andra, men vi skrattade väldigt mycket efter det iallafall :)
Idag gjorde jag en korkad grej i skolan också :s Jag och några kompisar hade precis ätit lunch och ska gå ut från matsalen. Plötsligt ropar ina, Akta tomaten! Men jag går och snackar med sandra så jag hör inget, så jag halkar på tomaten som ligger på golvet. Som tur var håller ina i min hand, så hon hinner dra undan mig innan jag ramlade. Haha, kan man vara mer klantig på bara tre dagar? :p Tack ina för att du fångade mig :)
Det var en riktigt skön dag idag! Vi slutade 20 över 12 för att min ena lärare inte var i skolan. Så jag har suttit här hemma i snart 2 timmar och kollar på twilight som jag fick i present av nilla :) Den är så himla bra! Nu ska jag fortsätta titta :)
Jag lägger in en bild på klänningen senare :)

Puss

Kommentarer

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0