Shopping

I lördags var mamma och jag i stan och letade massa presenter. Jag köpte en rosa tunika från H&M och en matchande sjal som också var från H&M :) Från Hallbergsguld köpte jag en silver kedja till berlocken som jag fick av farmor i fördelsedags present.
Idag var mamma och jag på ikea och köpte massa onödiga grejor och jag har börjat fundera på vad jag ska ta med mig till thailand. Det är inte långt kvar nu! Bara typ två och en halv vecka! Men jag har jätte svårt att bestämma mig för vilka kläder jag ska ha med mig. Jag köpte ganska mycket sommar kläder när jag var i australien så jag har mycket att välja på :) Men jag ska ju köpa kläder där också, så jag vet inte vad jag ska göra -.-
På torsdag slutar skolan! Det är helt underbart! Imorgon är typ sista skoldagen och vi ska typ bara kolla på film hela dagen :) Nu måste jag duscha och sen kolla vad jag ska ha på mig på sofias student imorgon :)

Puss på er <3

Kommentarer

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0