Simtävlingen inställd

Sorry, för att jag inte skrev igår. Jag liksom kom aldrig in på daton. Men nu berättar jag istället :)  Igår vaknade jag med att jag hade jätteont i högra knät. Som tur var hade jag sovmorgon så jag kunde göra allt i slomotion tackt så att det inte gjorde ont. Men nu mår jag bättre, men tyvär blir simtävlingen idag inställd. Jag kan ju inte tävla med ett ben som det gör ont att gå på :p
Idag var jag i skolan som vanlgt. Jag tog sällskap med anton hem och träffade min syrra och henne kompis, som är min granne, på halva vägen. Vi åt lite mellis och gjorde smothie. Sen kom jag på att engelska provet är imorgon, så det var meningen att jag skulle träna till det nu, men jag hamnade här istället :)


Här är anton :)


Puss


Kommentarer

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0