Söndag i vällingby

Idag har jag varit med johanna :) Vi träffades i vällingby kl.12 och kollade lite i affärer och åt lunch på subway. Tyvär köpte jag inget, men jag tar igen shoppingen i thailand ;) Efter lunchen gick vi hem till henne. Det var så himla länge sen vi sågs eftersom jag var sjuk förra veckan då vi skulle åka och boxas;) Men nu fick vi träffas och det var jätte kul! Men nu är jag hemma och har städat rummet lite. Ikväll händer det inte så mycket... jag ska nog bara vara hemma och njuta av lovet :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack för att du kikade in till mig och lämnade avtryck.

Tjing

2009-04-05 @ 22:23:48
URL: http://lottans.bloggagratis.se

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0