Snygga eller fula?

På onsdag ska jag och anna åka och kolla presenter. Efter som det bara skiljer 1 vecka i ålder mellan oss så passar det bra att kolla födelsedagspresenter tillsammans :) Jag kikade in på topshops sida och hittade ett par snygga hotpants. Men när jag letade hittade jag också några jag aldrig skulle sätta på mig. Okej, det kanske är mode, men hur snygga är dom egentligen?

 Här är dom som jag funderar på att köpa. Dom kostar bara £6.

 Hur snygga är dom här egentligen? Jag skulle aldrig sätta på mig dom!

Puss


Kommentarer
Postat av: Kevin

Hahahahaha XD

2009-04-28 @ 14:38:32
Postat av: Anonym

ush, de sista var verkligen ful!

De första var assnygga, vart kper man sånna?!!!!

2009-05-06 @ 18:26:52

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0