Just another day

Idag var det en vanlig skoldag. Jag han inte blogga igår men vi hade en origenterings dag, det var så himla tråkigt. Jag som inte ens kan orgentera :p Men tillbaka till idag, jag var som sagt i skolan och eftersom det är tordag så var jag o anna och simmade. Det gick bra, jag hade bara lite ont i benen sen igår. När anna och jag kom till brommaplan hoppade vi på en 176:a men kom på att den bara går in i centrum. Så vi gick av vid nockeby, jag vet inte varför men vi började gå mot nockebybron :p Vi skyndade oss över och lagom till vi kom till brostugan kom bussen som vi skulle med. Haha Anna vi är knäppa:) När vi kommit på rätt buss bestämde vi oss för att gå ut och springa imorgon efter skolan. Så imorrgon eftermiddag ska jag vara lite social med anna genom att springa :) Nu ska jag gå och kolla på Hjälp! Jag är med i en japansk tv show. Jag vet, det är ett helt sjukt program, men det är ändå kul :)

Puss på er <3

      

Kommentarer
Postat av: anna

:)

2009-04-19 @ 09:15:31
URL: http://typana.blogg.se/

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0