28/4

Idag var det brandövning i skolan. Det var jätte tråkigt men vi slapp 3 lektioner. Vi slutade typ 1 timme tidigare än vanligt. Så då bestämde jag och anna oss för att gå till Q8 och köpa en glass. Jag tänkte inviga den nya magnum, men vem betalar 22 kr för en glass? Det är ju helt sjukt! När vi kom hem igen, satte vi oss och började planera våra fest som vi tänkte ha för tjejkompisarna. Vi får se om det blir något :p Efter en stund gick vi ut och var ute i ungefär 2 timmar. Jag vet inte riktigt vad vi gjorde, vi typ bara gick runt :)

 Anna i en stor grop som vi hittade :p



Puss

Kommentarer
Postat av: Millan

Jag minns när man var yngre och betalade 4:- för en piggelin ja, det var tider de :)

2009-05-01 @ 19:45:19
URL: http://macmillan.blogg.se/
Postat av: Terese

Vilken fin blogg du har :)

2009-05-06 @ 18:56:23
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0