3 dagar

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag. Det har hänt så mycket så jag har inte hunnit.
Jag börjar med i fredags. Då sov jag över hos anna. Vi hade jätte kul och kollade på Sex and the city filmen. Den var super bra! På lördagen vaknade vi runt 10 och gjorde frukost och la oss i hängmattan och solade. Det var så skönt! På eftermiddan kände vi att vi behövde skriva lite saker till redovisningen i skolan imorrn... Det var tråkigt, men det är ju alltid roligare att plugga med kompisarna ;) Idag har jag varit i Solna med mamma. Jag fyller ju år snart så jag skulle peka ut lite grejor som jag ville ha på födelsedagen :) Jag kollade på en skinnjacka, den var svart och jätte snygg. Sen gick vi in på Åhlens och köpte 2 linnen till mej :) När vi kände att vi var klara med shoppingen gick vi till Taco bar och åt. Dom har ju bara så god mat där! NU ska jag sätta mej och plugga till engelska provet som är på fredag...
Föresten! Jag ska tävla på torsdag :) Jag längtar!





 




  


    






Puss

Kommentarer

Såklart att du ska kommentera! Gör det här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0